دوشنبه 29 اسفند 1401
  • ورود
  • صفحه اصلی
  • سرویس های خبری
    • همه
    • اخبار آشپزی
    • اخبار اقتصاد و بازار
    • اخبار بین الملل
    • اخبار دام طیور و آبزیان
    • اخبار صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی
    • اخبار علمی - تغذیه و سلامت
    • اخبار فناوری غذا و بخش صنعت
    • اخبار کشاورزی و باغبانی
    • اخبار مجلس و دولت
    • اخبار نمایشگاه ها و همایش ها
    راه اندازی روستا بازار در آذربایجان شرقی برای حذف دلالان کشاورزی

    راه اندازی روستا بازار در آذربایجان شرقی برای حذف دلالان کشاورزی

    یک مقام مسئول اعلام کرد؛ هدفگذاری برای کشت قراردادی ۲ میلیون هکتار گندم

    کشت ۹۰ درصدی گندم و جو در دیمزارهای کشور

    ۳ ماده مفید برای مهار سرطان

    سبزیجات در انگلیس سهمیه بندی شد

    با مصرف روزانه این میوه با چربی خون و آلزایمر خداحافظی کنید | کدام میوه برای چربی خون مفید است

    با مصرف روزانه این میوه با چربی خون و آلزایمر خداحافظی کنید | کدام میوه برای چربی خون مفید است

    راهکار محدودیت کشت و صادرات هندوانه چیست؟

    راهکار محدودیت کشت و صادرات هندوانه چیست؟

    افزایش ریسک ابتلا به نقرس با سندرم متابولیک

    افزایش ریسک ابتلا به نقرس با سندرم متابولیک

    رییس مجلس: جبهه اقتصادی را باید با حضور مردم فتح کرد

    رییس مجلس: جبهه اقتصادی را باید با حضور مردم فتح کرد

    تولیدات گلخانه‌ای هرمزگان ۲ برابر افزایش یافت

    تولیدات گلخانه‌ای هرمزگان ۲ برابر افزایش یافت

    استانداران مراقب اعمال صحیح نظارت اتحادیه‌های صنفی بر بازار باشند

    استانداران مراقب اعمال صحیح نظارت اتحادیه‌های صنفی بر بازار باشند

    آغاز روند توزیع ۳۰ تن میوه سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار در شهرستان دماوند

    آغاز روند توزیع ۳۰ تن میوه سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار در شهرستان دماوند

    برچسب های پرطرفدار

    • فناوری غذا
    • صنایع تبدیلی کشاورزی
    • مقالات علمی
    • مصاحبه و گفتگو
    • ارسال خبر
    • کتب تخصصی
    • مسابقه
    • تماس با ما
    بدون نتیجه
    مشاهده همه نتیجه
    پایگاه خبری فناوری غذا و صنایع تبدیلی کشاورزی ایران
    بدون نتیجه
    مشاهده همه نتیجه
    صفحه نخست گفتگو و مصاحبه ها

    مسعود توتونچیان در گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی مطرح کرد : با تمام توان به دنبال بهبود جایگاه برند سحر در بازارهای داخلی و خارجی هستیم

    گفتگوی خواندنی ایفتاتی آی با مهندس مسعود توتونچیان مدیر عامل شرکت صنایع غذایی سحر ، کارآفرین موفق که با سرلوحه قرار دادن شعار توکل، تفکر و تلاش، همواره در صنعت غذایی کشور خوش درخشید. توکل به خدا، تفکر عمیق، سخت کوشی و پشتکار، علاقه به تولید و بهره مندی از تجربیات دیگران از ویژگی های شخصیتی وی می باشد. در ادامه توجه خوانندگان عزیز را به آن جلب می کنیم:

    توسط پروانه خانی
    16 دی 1399
    در گفتگو و مصاحبه ها
    زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
    250 2
    0
    مسعود توتونچیان در گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی مطرح کرد  : با تمام توان به دنبال بهبود جایگاه برند سحر در بازارهای داخلی و خارجی هستیم
    491
    اشتراک گذاری‌
    1.4k
    بازدید
    Share on FacebookShare on Twitter

    شرکت صنایع غذایی سحر در چه سالی و با چه هدفی تاسیس شده است؟ سبد کالایی این شرکت شامل چه محصولاتی است؟

    شرکت صنایع غذایی سحر تحت مالکیت بخش خصوصی در سال 1370 در زمینی به وسعت 6 هزار مترمربع و سالنهای تولید و انبار با زیربنای 15 هزار مترمربع واقع در شهر همدان، شهرک صنعتی بوعلی، کیلومتر 15 جاده تهران بمنظور تولید انواع مواد غذایی برپایه محصولات کشاورزی (کنسروهای غیر گوشتی) تأسیس شد و در سال 1373 با اخذ پروانه بهره‌برداری و همچنین پروانه ساخت برای 15 نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.

    این شرکت به صورت سهامی خاص و تحت شماره 1985 به ثبت رسید و در بدو امر با همکاری 20 نفر پرسنل، فعالیت تولیدی خود را در سال‌های ابتدایی آغازکرد که با توسعه روند تولید خود در حال حاضر از 1500 نفر پرسنل خبره و کارآمد در بخش‌های مختلف استفاده می‌کند.

    80 نوع محصول در 300 نوع بسته بندی و ۹ گروه محصول  انواع رب گوجه فرنگی در بسته بندی شیشه، قوطی، حلب و رب انار در بسته بندی شیشه ، انواع ترشیجات در بسته بندی شیشه ، انواع شوریجات در بسته بندی شیشه، قوطی،حلب ، انواع مرباها در بسته بندی شیشه و قوطی ، انواع کنسروها در بسته بندی قوطی و شیشه ، انواع کمپوت ها در بسته بندی قوطی و شیشه ،    انواع شربت در بسته بندی شیشه ، بسته بندی عسل در شیشه ،   و سس های گرم انواع سس های سرد در بسته بندی شیشه و پلی اتیلن و پت و ساشه تکنفره از محصولات این شرکت می باشد.

     

    تکنولوژی محصولات شما با روندهای جهانی هم‌خوانی دارد؟

    ازآنجاکه سلامت محصول تولیدي و درنتیجه سلامت مصرف کننده در اولویت اهداف و برنامه هاي شرکت سحر قرار دارد، این شرکت با حرکت به سمت تولید محصولات سلامت محور در کنار عدم استفاده از نگه دارنده ها، با اقدام به کاهش میزان نمک در شوریجات و ترشیجات، کاهش میزان نمک در کنسرو رب گوجه فرنگ مطابق با استانداردهاي جدید ، تولید خیار ملس و گوجه ملس، کاهش شکر درمرباجات و کمپوت ها و کاهش میزان روغن در سس هاي سرد گام بزرگی در نیل به این هدف برداشته است. شرکت سحر همچنین یکی ازپیشگامان عضویت در انجمن ارگانیک ایران بوده و با تشکیل واحد مهندسی کشاورزي باهدف ایجاد پایلوت تحقیقاتی و تولیدي در زمینه محصولات کشاورزي ارگانیک این مهم را از چشم دور نگاه نداشته است.

    سحر چه کانال‌های برای کنترل کیفیت محصولات خود تعریف کرده است:

    این واحد تولیدکننده مواد غذایی به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود از پرسنل مجرب و متخصص در واحدهای طراحی و مهندسی، تحقیقات بازار، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره می‌برد. دارای نشان حلال دارای گواهینامه استاندارد ISO 9001:2008  و ISO 9001:2015   از شرکت IMQ دارای پروانه رسمی واحد تحقیق و توسعه از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

     

    نقش تحقیق و توسعه  در صنعت غذا را چگونه ارزیابی می کنید و این واحد چه نقشی در شرکت سحر دارد ؟

    تحقیق و توسعه در صنایع غذایی سبب ، تولید محصول یا محصولات جدید و ارتقای کیفیت ، تولید دانش نوین به منظور توسعه محصولات و بهترسازی فرآیندها ، بازدهی سریع سود و بهبود سریع عملکردها ، کشف و درک فرصتها و نیازهای بازار ، پاسخ به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان ،  مشارکت قوی در جریانهای دانش و یادگیری ، افزایش نیروی رقابتی در عرصه های داخلی و خارجی و حضور فعال در بازارهای جهانی،  ارتقای میزان خوداتکایی ، تحقیقات در راستای کاهش ضایعات تولیدی و یافتن راهکارهای هوشمندانه جهت کاهش هزینه تولید می گردد .

     

    به‌عنوان یک تولیدکننده با سابقه، چالش‌های اصلی بر سر راه صنایع تبدیلی کشاورزی را در چه مسائلی می‌دانید؟ چه پیشنهادی برای رفع این مشکلات پیشنهاد می کنید؟

    موفقیت صنایع تبدیلی در کشور مستلزم بهبود کیفی فرآیند تولید محصولات کشاورزی ، حمل و نقل ، فرآوری ، بسته بندی و خصوصاً توزیع مناسب و تأمین سبد کامل محصولات صنایع تبدیلی است که نیاز به فراهم آوردن الزامات فنی و تخصصی لازم است که سبب تثبیت برند خواهد شد . تأمین منابع سرمایه در گردش و ثابت برای شرکت به منظور تأمین بازارهای داخلی و صادراتی و بهسازی  و نوسازی ماشین آلات و توجه به کاهش قیمت تمام شده محصولات با اعمال روشهای تشویقی در این بخش ، رفع موانع صادراتی و ساماندهی اوضاع مشوق های صادراتی از جمله مواردی می باشد که می تواند صنایع تبدیلی را در جهت خدمت به بخش صنعت و کشاورزی شکوفاتر نماید.

    باتوجه به سال جهش تولید ، شرکت صنایع غذایی سحر چه رویکردهایی دارد که شاهد رونق تولید باشیم؟

    توسعه فعالیت‌ها و ارائه محصولات جدید توسط این شرکت از موضوعاتی است که به‌خصوص در سال جهش تولید از اهمیت بالایی برخوردار است بر این اساس با توجه به گسترش و تنوع بازارهای مصرف مواد غذایی و رویکردهای نوین مصرف‌کنندگان جوامع شهری، برنامه‌های مختلف توسعه‌ای در دستور کار این شرکت قرار دارد. ازجمله این طرح‌ها، طرح توسعه‌ای در شرکت سحر و شرکت‌های تابعه است که مذاکرات اولیه آن انجام‌شده و ظرف امسال و سال‌های آتی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها و به‌تبع آن گسترش زمینه‌های فعالیت شرکت و تنوع هر چه بیشتر محصولات تولیدی خواهیم بود.

    نوسانات نرخ ارز، چه تاثیری بر روند فعالیت شما داشته است؟

    یکی از مشکلاتی که صادرکنندگان ایرانی با آن مواجه‌ هستند مشکل قیمت‌های رقابتی است، دلیل اینکه قیمت‌ محصولات ایرانی نسبت به سایر صادرکننده‌ها کمتر رقابتی است، مربوط به هزینه‌های تولید و تورم بالا در تأمین مواد اولیه است. افزایش قیمت ارز منجر به بالا رفتن قیمت مواد اولیه کشاورزی و توجیه‌پذیر شدن تولید محصولات می‌شود و این فرآیند از مهاجرت کشاورز از روستا به شهر و حاشیه‌نشینی پیشگیری می‌کند؛ اما در این خصوص عدم‌حمایت‌های دولتی از صادرکنندگان واقعی و عدم تخصیص یارانه‌های تشویقی به‌منظور تقویت جایگاه محصولات و برندهای ایرانی در بازارهای صادراتی از عمده این مسائل است. با توجه به نوسانات نرخ ارز صرفاً در راستای رقابتی کردن برخی محصولات زمانی که ارزش پول ملی کاهش می‌یابد، قیمت صادراتی کسر می‌شود که در بسیاری از موارد چون کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار که منجر به افزایش غیرواقعی و نامرتبط قیمت مواد اولیه می‌شود، کاهش قیمت‌ها هم مقدور نیست؛ البته راهکارهایی از قبیل ورود موقت برخی مواد اولیه و بسته‌بندی وجود دارد که می‌توان از این موارد بهره برد.

    اثر تحریم ها را بر بازار صادراتی و بازار داخل کشور چگونه ارزیابی می کنید؟

    هر برند معتبری علاوه بر آنکه به فکر بازارهای داخلی است، توسعه فروش در بازارهای بین‌المللی را در دستور کار خود دارد که برند سحر توانسته با تولید کیفی محصولات خود را به کشورهای عراق، روسیه، کانادا، استرالیا، کشورهای حوزه‌ خلیج‌فارس (کویت، بحرین، قطر، امارات و عمان)، کنیا، کشورهای اروپایی (دانمارک، سوئد، نروژ و غیره)، قزاقستان، هندوستان و غیره. صادر کند. به گونه‌ای که محصولات شرکت با توجه به فرهنگ و تقاضای مصرف از کشورهای هدف صادراتی به این کشورها ارسال می‌شود که بسته به ذائقه مردم هر کشور نوع و ترکیب محصولات درخواستی متفاوت است.

     

    تاثیر نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی صنایع غذایی را چگونه ارزیابی می کنید.

    یکی از مسائلی که باید در نظر گرفته شود،  تامین منابع و نقدینگی است. با توجه به اینکه مواد اولیه صنایع‌غذایی عمدتا از محصولات زراعی و باغی تشکیل شده و بازه زمانی تامین این محصولات منحصر به چند ماه تا بعضا چند روز بوده و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی کشورمان عمدتا با همزمانی تامین محصولات مواجه هستیم قطعا تامین نقدینگی و سرمایه در گردش یکی از دغدغه‌های مهم ما بوده و با این مساله درگیر هستیم.

    همچنین تولید برخی محصولات (با توجه به مطالبی که در بالا عنوان شد) باید در بازه دو یا سه هفته انجام شده و فروش این محصولات موکول به یک‌سال و تا فصل بعدی تولید خواهد بود پس حجم پیش‌بینی‌شده برای مصرف یک‌ساله باید در این بازه چند هفته تامین شود.

    براین اساس خواب منابع مالی یکی از دلایل کمبود سرمایه در گردش واحدهای صنعتی این چنینی است حال آنکه به این مهم باید افزایش قیمت‌های لحظه‌ای محصولات را نیز افزود که در اکثر موارد منجر به عدم‌تحقق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و بعضا تشدید کسری منابع یا عدم‌تحقق جذب میزان موردنیاز محصولات خواهد شد.

     

    شرکت های صنایع غذایی چگونه می توانند اعتماد مصرف کننده را جلب کنند ؟

    در این ‌بین بازاریابی و برندینگ صنایع غذایی سحر موضوعی است که با استفاده از ظرفیت‌ها و دانش اساتید مطرح کشور توسعه‌یافته است. در این زمینه تلاش‌های مهمی در حوزه شناساندن هر چه بیشتر برند به مشتریان داخلی و بین‌المللی، افزایش مراکز و شعب توزیع در 23 استان کشور و توزیع تخصصی به‌صورت مویرگی، ایجاد فضا برای برگزاری مراسم، برنامه‌های جانبی در نقاط مختلف کشور، معرفی محصولات جدید به مصرف‌کنندگان در نقاط مختلف کشور، حمایت از برنامه‌های مختلف در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، حضور در نمایشگاه‌های تخصصی صنایع غذایی در داخل و خارج از کشور و حمایت از رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و زیست‌محیطی صورت گرفته است.

    البته طراحی ظروف و بسته‌بندی‌های این شرکت که در توسعه برند نقش مهمی بر عهده دارد همگی بر پایه سهولت استفاده برای مصرف‌کننده، حفظ محیط‌زیست (با توجه به متریال مصرفی) و در نهایت ارائه زیبایی بصری است.

     

    نظرتان در خصوص فروشگاههای زنجیره ای و تعامل این فروشگاهها با تولیکنندگان چیست ؟

    نکته مهم در این خصوص توجه به این بحث است که کار تخصصی و علمی و صادرات محصولات شناسنامه‌دار با صادرات فله‌ای و فروش لب مرز تفاوت دارد در همین راستا مهم‌ترین برنامه و استراتژی که در دستور کار صادرات این شرکت قرار دارد، تحقیقات بازار مدون و برنامه‌ریزی‌شده، برندسازی و تعمیق بازار و سعی در معرفی و فروش گستره‌ وسیع‌تری از محصولات ایرانی به مشتریان خارجی و ورود به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی است.

     

    پیش‌بینی شما از آینده این صنعت چیست؟

    ما به نوبه خود به دنبال این موضوع هستیم که با تمام توان در راستای حمایت از کشاورزان، مصرف‌کنندگان، بهبود کیفیت، فرآیندهای تولید، توزیع و غیره جایگاه این برند را در بازارهای داخلی و صادراتی بهبود ببخشیم و با عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای شاهد اشتغال بیشتر جوانان و به‌تبع آن افزایش میزان امنیت اجتماعی در استان و کشور باشیم. در حال حاضر تأمین محصولات کشاورزی از استان‌های هرمزگان، کرمان، خوزستان، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، البرز، زنجان، قزوین، کرمانشاه و غیره باعث رونق کشاورزی کشور و توسعه اشتغال مولد خواهد شد که این امر به‌نوبه خود در بهبود شرایط زندگی و رفاه اجتماعی که لازمه داشتن یک زندگی سالم است تأثیر مستقیم خواهد داشت.

    به عنوان یک کارآفرین ،چه توصیه ای برای جوانانی که درآینده می خواهند وارد عرصه صنعت شوند  دارید؟

    صنایع غذایی در ایران دوره خاصی را پشت ‌سر می‌گذارد. توسعه روزافزون این صنعت که کشور را در تأمین نیازهای داخلی به سمت خودکفایی سوق می‌دهد از یک سو و از سوی دیگر توسعه زنجیره‌های تأمین این صنعت (از تأمین مواد اولیه گرفته تا ماشین‌آلات موردنیاز و بسته‌بندی و غیره) همگی توجه ویژه به نیازهای این صنعت را گوشزد می‌کند. این مسیر روشنی بر سر راه جوانان خوش فکر و پر تلاش است تا از فرصت بوجود آمده در بازارهای رقابتی این مسئله را مد نظر قرار دهند .

     

    مصاحبه و گفتگو

    منبع: ایفتاتی آی
    برچسب ها: ارزارگانیکتحقیق و توسعهصادراتصنایع تبدیلی و تکمیلیصنایع غذاییصنایع غذایی سحرصنعت غذافناوری های نوینمحصولات سلامت محورمحصولات کشاورزیمهندس مسعود توتونچیان
    اشتراک گذاری196توییت123ارسالاشتراک گذاری34
    پروانه خانی

    پروانه خانی

    مربوطه پست ها

    روایت خواندنی ایفتاتی آی ، از زندگی و کار و علایق  حاج آقا صمد رسولوی ، کارآفرین  نام آشنا و موفق صنعت غذا
    گفتگو و مصاحبه ها

    روایت خواندنی ایفتاتی آی ، از زندگی و کار و علایق حاج آقا صمد رسولوی ، کارآفرین نام آشنا و موفق صنعت غذا

    توسط پروانه خانی
    24 مرداد 1401
    0

    آنچه می خوانید گفتگوی خواندنی پایگاه خبری فناوری غذا و صنایع تبدیلی کشاورزی ایران (  ایفتاتی آی )  در حضور...

    ادامه مطلب
    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با مهندس حیدر توکلی شانجانی / انتظارم از رئیس جمهور ، حمایت واقعی و نگرش مثبت به تولیدکننده  و کارآفرینان است

    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با مهندس حیدر توکلی شانجانی / انتظارم از رئیس جمهور ، حمایت واقعی و نگرش مثبت به تولیدکننده و کارآفرینان است

    6 شهریور 1400
    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با دکتر مهدی کریمی تفرشی ، مدیر جوان ، خوش فکر و کارآفرین نسل سوم صنایع غذایی گلها

    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با دکتر مهدی کریمی تفرشی ، مدیر جوان ، خوش فکر و کارآفرین نسل سوم صنایع غذایی گلها

    3 خرداد 1400
    مهندس غلامعلی سلیمانی

    مصاحبه اختصاصی ایفتاتی آی با موسس شركت كاله ، او را با عنوان پدر صنعت نوین ایران می شناسند.

    28 فروردین 1400

    پربازدیدها

    هیچ محتوایی در دسترس نیست

    مصاحبه و گفتگو

    روایت خواندنی ایفتاتی آی ، از زندگی و کار و علایق  حاج آقا صمد رسولوی ، کارآفرین  نام آشنا و موفق صنعت غذا
    گفتگو و مصاحبه ها

    روایت خواندنی ایفتاتی آی ، از زندگی و کار و علایق حاج آقا صمد رسولوی ، کارآفرین نام آشنا و موفق صنعت غذا

    توسط پروانه خانی
    24 مرداد 1401
    0

    آنچه می خوانید گفتگوی خواندنی پایگاه خبری فناوری غذا و صنایع تبدیلی کشاورزی ایران (  ایفتاتی آی )  در حضور...

    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با مهندس حیدر توکلی شانجانی / انتظارم از رئیس جمهور ، حمایت واقعی و نگرش مثبت به تولیدکننده  و کارآفرینان است

    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با مهندس حیدر توکلی شانجانی / انتظارم از رئیس جمهور ، حمایت واقعی و نگرش مثبت به تولیدکننده و کارآفرینان است

    6 شهریور 1400
    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با دکتر مهدی کریمی تفرشی ، مدیر جوان ، خوش فکر و کارآفرین نسل سوم صنایع غذایی گلها

    گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با دکتر مهدی کریمی تفرشی ، مدیر جوان ، خوش فکر و کارآفرین نسل سوم صنایع غذایی گلها

    3 خرداد 1400
    مهندس غلامعلی سلیمانی

    مصاحبه اختصاصی ایفتاتی آی با موسس شركت كاله ، او را با عنوان پدر صنعت نوین ایران می شناسند.

    28 فروردین 1400
    پشتکار و تلاش ، ریسک با مطالعه ، صداقت و مردم داری توصیه های احمد فتح اللهی کار آفرین موفق کشور به جوانان

    پشتکار و تلاش ، ریسک با مطالعه ، صداقت و مردم داری توصیه های احمد فتح اللهی کار آفرین موفق کشور به جوانان

    11 اسفند 1399
    گفتگوی خواندنی ایفتاتی آی با مهندس مسعود تهرانی ،  مدیر عامل شرکت تهران پک

    گفتگوی خواندنی ایفتاتی آی با مهندس مسعود تهرانی ، مدیر عامل شرکت تهران پک

    9 اسفند 1399

    مقالات علمی و یاداشت ها

    استفاده از نانوپلاکت‎های گرافن در صنعت بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی

    نکات کاربردی در آماده‌سازی و کاربرد هیدروکلوئیدها

    5 شهریور 1401
    کاربرد تکنولوژی های نوین در توسعه صنعت غذا

    کاربرد تکنولوژی های نوین در توسعه صنعت غذا

    23 آذر 1400
    بررسی عملکرد افزودنی های بر پایه گیاهان بر کیفیت نان

    بررسی عملکرد افزودنی های بر پایه گیاهان بر کیفیت نان

    7 شهریور 1400
    استخراج کورکومین از زردچوبه با استفاده از اولتراسوند

    استخراج کورکومین از زردچوبه با استفاده از اولتراسوند

    8 خرداد 1400
    غنی سازی مواد غذایی و امنیت غذایی

    غنی سازی مواد غذایی و امنیت غذایی

    14 اردیبهشت 1400
    شکلات فراسودمند

    شکلات فراسودمند

    24 اردیبهشت 1400

    اهم اخبار

    بزرگترین رویداد علمی صنایع غذایی اردیبهشت 402 برگزار می شود / چهارمین کنگره بین المللی و بیست و نهمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران

    مهدی کریمی‌تفرشی /عضو هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی کشور : تولید؛ علاج بیماری مهلک اقتصاد

    همگامی صنعت و دانشگاه در بزرگترین رویداد علمی صنایع غذایی/ بیست و هشتمین کنگره علوم و صنایع غذایی ایران به میزبانی گروه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شد

    به صورت مجازی؛ آخرین دستاوردهای علمی صنایع غذایی کشور در خوزستان ارایه شد

    گزارش اختصاصی ایفتاتی آی/ آخرین اخبار « بیست و هفتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران » ، بزرگترین رویداد علمی صنایع غذایی + کتابچه کنگره

    اعلام اسامی برندگان مسابقه جدول کلمات متقاطع ایفتاتی آی/دیماه 99

    پایگاه خبری فناوری غذا و صنایع تبدیلی کشاورزی ایران

    © 2020 iftati. تمام حقوق برای iftati محفوظ است. طراحی و بهینه سازی توسط اوسپار.

    eRasaneh_Trustseal(88439, true);

    پایگاه خبری فناوری غذا و صنایع تبدیلی کشاورزی ایران

    • درباره ما
    • تبلیغات
    • حریم خصوصی
    • تماس با ما
    • ارسال خبر
    • تماس با ما

    مارا دنبال کنید

    بدون نتیجه
    مشاهده همه نتیجه
    • خانه اصلی
    • سرویس های خبری
    • فناوری غذا
    • صنایع تبدیلی کشاورزی
    • مصاحبه و گفتگو
    • ارسال خبر
    • کتب تخصصی
    • مسابقه
    • تماس با ما

    © 2020 iftati. تمام حقوق برای iftati محفوظ است. طراحی و بهینه سازی توسط اوسپار.

    eRasaneh_Trustseal(88439, true);

    خوش آمدید!

    ورود به حساب کاربری خود در زیر

    رمز عبور را فراموش کرده اید؟

    رمز عبور خود را بازیابی کنید

    لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

    ورود

    Add New Playlist