به گزارش « پایگاه خبری فناوری غذا و صنایع تبدیلی کشاورزی ایران ( ایفتاتی آی ) » تک ماکارون با در نظرگرفتن نیازهای مصرف کنندگان و با اهمیت دادن به خواسته آنها در طی فعالیت ۳۰ ساله خود در عرصه تولید مواد غذایی اعم از اسپاگتی ، ماکارونی ، انواع پاستا ، لازانیا و محصولات فراسودمند و ارگانیک و نیز مواد غذایی نیمه آماده ، روغن ، اسنک و … با توجه به اینکه ارائه محصولات سالم و مغذی حق مسلم جامعه ایران و مصرف کنندگان ایرانی است در این راه گام برداشته و به موفقیتهای زیادی دست پیدا نموده است که از مهمترین آنها به «محبوبیت» که سبب افزایش وفاداری و تقویت تصویر برند در میان هواداران، میتوان نام برد.
حضور تک ماکارون طی سالیان متوالی در ارزیابی برند محبوب و پایش محبوبیت برند از دید مصرف کنندگان ، این شرکت را در ارائه خدمات که همانا تولید محصولات با کیفیت و مشتری مداری ناشی از خلق احترام و صمیمیت و ارزش برند برای آنها می باشد، یاری نموده و سبب شد در مسیر رشد و تعالی ، مصمم و استوارتر گام موثری بردارد.
در این راستا تک ماکارون در یازدهمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و مدیران صنایع در روز شنبه مورخ ۲۸مهرماه ۱۴۰۳ در محل همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت نمود.
در این جشنواره که ۱۵۰۰ برند در ۱۱۰ گروه کالایی مورد ارزیابی قرار گرفتند بیش از دو میلیون نفر در سامانه مشخص شده از سوی ستاد اجرایی جشنواره رای خود را به برندهای محبوب ثبت نمودند .
باعث افتخار است بار دگر تک ماکارون همچنان تنها در اوج در گروه کالایی ماکارونی و پاستا و همچنین مواد غذایی نیمه آماده تندیس زرین برند محبوب از نظر مصرف کنندگان به شرکت تک ماکارون اهدا شد و طی مراسمی از این برند مردمی تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی ستاد اجرایی این جشنواره به قید قرعه یک نفر از حامیان و هوادارانی که تک ماکارون را برند محبوب خود ثبت نموده بودند ، انتخاب و در این مراسم مورد تقدیر تک ماکارون قرار گرفته و به رسم یادبود هدیه ای به ایشان اهدا شد.