مکدونالد اعلام کرد که برنامههای توسعهای که ارائه کرده، تعداد رستورانهایش را به حدود ۵۰ هزار در بیش از ۱۰۰ کشور میرساند و سریعترین دوره رشد در تاریخ شرکت را رقم میزند.
این شرکت همچنین گفت که قصد دارد بیش از دو برابر درآمد حاصل از برنامه وفاداری خود را افزایش دهد و با هدف دستیابی به فروش سالانه ۴۵ میلیارد دلار، تعداد کاربرانش را تا سال ۲۰۲۷ به ۲۵۰ میلیون مشتری افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد که بیش از ۲۰ میلیارد دلار فروش در سراسر سیستم دارند.
مکدونالد در چند سال گذشته راهبردهای بازاریابی خود را از جمله اجرای آزمایشی طرح «بهترین برگر» برای بهبود کیفیت همبرگرهایش، دو برابر کرده است.
مک دونالد برای سال ۲۰۲۴ رشد فروش را پیش بینی میکند. همچنین راه حلهای هوش مصنوعی (AI) در رستورانهای خود، شامل فرآیندهای خودکار برای کمک به تحویل سریعتر غذای داغتر و تازهتر به مشتریان را در نظر گرفته است.
بر اساس گزارش رویترز، اگرچه هزینه های مصرفکننده ایالاتمتحده تحت فشار قرار گرفته، اما مک دونالد به دلیل آیتمهای منوی مقرون به صرفه و تبلیغاتش تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفته است. بالاترین برآورد مکدونالد برای فروش و سود در سه ماهه منتهی به سپتامبر بود.